Marketing i sprzedaż w gospodarce cyfrowej – 65 godzin

Koszt 4 500 zł / za jedną osobę

Celem szkolenia jest podniesienie przez Uczestników umiejętności koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.

Cel

Program

Nowoczesny marketing i sprzedaż cyfrowa (real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic / rtb i inne).

Nowoczesne narzędzia cyfrowe w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności.

Zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.

Zasady działania marketing-automation.

Metody i narzędzia angażowania Klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów / usług.

Dobór narzędzi marketingu internetowego do sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego.

Strategie e-marketingu w organizacji.

Wskaźniki i efekty działań marketingu cyfrowego.

Różnorodność potrzeb Klientów, planowanie działań w oparciu o potrzeby Klientów.

Jesteś zainteresowany/a? Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń lub napisz

Niepubliczne Centrum Kształcenia Ustawicznego sp. z o.o.
ul. Świerczyny 72
41-400 Mysłowice

+48 883 834 377
biuro@ncku.pl